17 مربی

معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی 17 شهریور منطقه 15 تهران
  • 17 مربی

    معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی 17 شهریور منطقه 15 تهران

مشخصات بلاگ
17 مربی

وبلاگ معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی
17 شهریور منطقه 15 تهران
منتظر نظرات ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

آخرین نظرات
نویسندگان
پنجشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

برگزاری مراسم شمیم معرفت 5

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۰۸
علی پازوکی

نظرات  (۳)

سلام خدا قوت مربی خیلی خوب بود پیشنهاد می شود از طریق تارنمای اصلی مدرسه نیز لینکی داده شود
پاسخ:
با سلام و عرض ارادتهمیشه از راهنماییهای شما استفاده خواهیم کردیا علی مدد
سلام خدا قوت عزیزان دوست داشتنی، به همکاران عزیزم عرض کنم قدر فرصت خدمت به آینده سازان جامعه اسلامی را بدانید وبانیت پاک به کارتان ادامه دهید.وبه دانش آموزان عزیز عرض کنم قدر طلایی نوجوانی وجوانی را بدانید وخوب استفاده کنید ونیز قدر مربیان بسیار خوبتان را بدانید. موفق باشید.مدیر دبیرستان از استان گیلان.
پاسخ:
سلام و عرض ادب خدمت شما استاد محترماز اینکه به ما سرزدید و رهنمود دادید سپاسگزاریمیا علی مدد
۰۳ دی ۹۳ ، ۰۴:۱۳ امیرحسین دارانی
سلم.خسته نباشید برنامه شمیم معرفت خیلی خوب و مفیده فقط اگه میشد صندلی بزاریم و بچه ها روی صندلی بنشینن و حرف های حاج آقا را بنویسن فکر کنم مفید تر باشه و من میشناسم افرادی روکه از این زنگ به عنوان زنگ خواب استفاده میکنن شاید من خودمم اینجوری باشم.فکر کنم یک ساعت استفاده مفید بهتر از خواب باشه.به هر حال این یه نظر بود که از شما درخواست دارم با معاونان و مدیریت صحبت کنید تا فیض بیشتری از این برنامه و از این جور برنامه ها ببریم.....البته الان تو امتحانات نوبت1 ایم و فکر کنم زیاد موضوع مهمی نباشد...ولی از شما درخواست میکنم نظر منو یادتون نره....دوستدار شما و همکارانتون.....دارانی
پاسخ:
سلاماز نظر تون بسیار ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی