17 مربی

معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی 17 شهریور منطقه 15 تهران
  • 17 مربی

    معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی 17 شهریور منطقه 15 تهران

مشخصات بلاگ
17 مربی

وبلاگ معاونت پرورشی دبیرستان نمونه دولتی
17 شهریور منطقه 15 تهران
منتظر نظرات ارزشمند شما دوست عزیز هستیم

آخرین نظرات
نویسندگان
جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ق.ظ

اردوگاه شهید رجایی رامسر آلبوم شماره 5


اردوگاه شهید رجایی رامسر آلبوم شماره 5



برای دیدن تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید














نظرات  (۳)

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۰۲:۰۵ سبحان زمانی
اقا پازوکی بیا مدرسه ببینیمت
پاسخ:
سلام اقا سبحان چطوری در اردو هستم به بچه ها سلام برسون
ممون که یاد ما هستی خوشحال میشم با من تماس بگیری
سلام آقا پازوکی نیستی مدرسه نمیای چرا؟
پاسخ:
سلام
ممنونم که یاد ما هستی من در برنامه اردوی شرکت دارم و آخر تابستان میام مدرسه به امید دیدار
اگر کاری داشتید تماس بگیر و به همه بچه ها سلام برسون
۰۶ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۴ mohammad hashemian
سلام بر آقایه پازوکی آقا من چرا تو دو سه تا عکس نیستم؟؟؟😂😂😂😂😂
پاسخ:
سلام
واقعا چرا نیستی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی